Domaniç Hayme Ana Meslek Yüksekokulunda Mezuniyet Coşkusu

Domaniç Hayme Ana Meslek Yüksekokulunda düzenlenen mezuniyet töreninde 65 öğrenci mezun olmanın gurur ve mutluluğunu yaşadı.
Yüksekokul Konferans Salonunda gerçekleştirilen tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Törene Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İsmail Yalçın, Domaniç Belediye Başkanı Engin Uysal, protokol üyeleri, akademik ve idari personel ile öğrencilerin aileleri katıldı.
Mezun öğrenciler adına konuşan okul birincisi Fikriye Selçik, mezuniyet sevincini yaşadıklarını belirterek kendilerine her zaman destek olan ailelerine, akademik kadroya ve yüksekokul yönetimine teşekkür etti.
Domaniç Hayme Ana Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Cantürk Caner ise konuşmasında mezuniyetin yalnızca geride bırakılan iki yılın değil, aynı zamanda öğrencilerin geleceğe attıkları yeni bir adımın başlangıcı olduğunu vurguladı. Mezun öğrencilerin bundan sonraki yaşamlarında da yanlarında olmaya devam edeceklerini ifade eden Caner, tüm mezunları ve ailelerini tebrik etti.
Domaniç Belediye Başkanı Engin Uysal da konuşmasında öğrencilere seslenerek, başarıya ulaşabilmek için gençlerin kendi duruşlarına sahip olmaları ve özgüvenlerini korumaları gerektiğini söyledi.
Törende konuşan Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İsmail Yalçın ise mezun öğrencileri kutlayarak, ailelerin çocuklarının eğitim hayatındaki önemli dönüm noktalarından birine tanıklık ettiğini belirtti. Yalçın, mezunlara gelecek yaşamlarında başarılar diledi.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere belgeleri takdim edildi. Tören sonunda öğrenciler, Meslek Yüksekokulu giriş bahçesinde hep birlikte kep fırlatarak mezuniyet coşkusunu yaşadı.
Program, öğrencilere ve davetlilere mezuniyet pilavı ikram edilmesinin ardından sona erdi.













